3 April 2015

Di Ambang 30

Salam Jumaat.. :)

Amboi title. Sesuatu angattt. Ni nak habaq maii. Kurang dari seminggu, maka akan genaplah umur aku 30 tahun. Wuuuu..Dah nak say goodbye dah to alam 20'an. Nampak cam over kan? Sebab macam aku sorang je umur 30 dalam Malaysia ni kan?? Pedulik. Hahahaha..
Iolls memang teruja dengan angka 30. Sebab dari dulu lagi selalu duk pikir yang bila dah masuk umur 30, maka kita akan jadi WANITA. Gitteww..Selama ni cam gegirl or pompuan2 je like that..Hahahaha..Ntah pape.

Alhamdulillah. Sebelum usia masuk 30, aku dah berkahwin dan dikurniakan seorang anak lelaki. Sepanjang 2 tahun usia perkahwinan, macam2 perancangan kami laki bini untuk menstabilkan financial kami. Alhamdulillah, kereta pun dah beli tak lama lepas Zhafran lahir. Sekarang fokus dengan keperluan Zhafran dan usaha untuk memiliki rumah sendiri. Insya Allah akan memulakan house hunting secara serius tahun ni jugak. Moga dipermudahkan.

Wishlist peribadi pulak? Nak jugakkk khennnn..
(Jangan jeles please)
Sempena umur 30 dan bonus ,perancangan aku ialah nak tukar handphone. Hahahaha..Niat berkurun tak pernah tercapai. Kali ni husband pun dah advise, reward la something untuk diri sendiri. Asyik pikir keperluan orang je. Ermm.. :(
Nak wat camne. Ni lah dia sifat mak2.. *lap airmata*

Kali ni tekad nak beli! Pastu nak pergi holiday. Nak reward diri gak ni. Setakat ni itu jelah wishlist terpenting. Nanti la kalau ada pertambahan aku buat announcement.
Dah. Nak balik. Half-day ni. Malam kang gi PD.!!

Tatatataaaaaaaaa

-peace-


No comments: